duminică, iulie 26, 2009

ANTRACT - 25

Un concert cum nu am mai văzut de prea mult timp în acest oraş. O descătuşare de energie venind dinspre scenă înspre public şi dinspre public înspre scenă, ceva extraordinar. Toţi membrii formaţiei, actuali sau din vechea gardă, au fost în mare formă. Au cântat pentru public, au cântat pentru ei, au cântat cu pasiune. Şi ce mişto ies lucrurile făcute cu pasiune şi din inimă!

M-am simţit extraordinar, am cântat cu fiu-meu în spinare, am sărit cu puştii de liceu, am pus mâna pe aparatul lui Bobiţă, fiindcă al meu zăcea acasă fără baterie şi am tras câteva cadre din concert, ce să mai, am avut o seară perfectă! Pentru asta, mulţumesc ANTRACTULUI şi sufletului acestei formaţii, Bobiţă Cătuşanu!

LA MULŢI ANI şi la cât mai multe concerte şi albume!

P.S. Poze de la concert aici.

Niciun comentariu:

 
Counter Powered by  RedCounter