vineri, iulie 24, 2009

Astăzi e ziua voastră! LA MULŢI ANI, BĂIEŢI!

Cică au trecut anii peste ei, vreo 25 la număr, dar nu prea se vede. La mine a început să crească burta şi părul să mă părăsească, dar nu despre mine este vorba aici.

Este vorba de ANTRACT, o trupă rock din Râmnicu Vâlcea, care anul acesta a împlinit frumoasa vârstă de 25 de ani, iar astăzi vor susţine un concert aniversar, care, după spusele lui Bobiţă Cătuşanu, va zgudui din temelii oraşul acesta cam inert. Mi-era dor de un concert rock aici, la Vâlcea, şi iată că astăzi se întâmplă. Sper însă să nu fie şi ultimul de anul acesta. "Manifestări" cu mici şi bere cu siguranţă vor fi din plin în aceste zile de sărbătoare locală, iar oraşul nostru va deveni un veritabil câmp de bătălie cu pahare de plastic, fum de la grătarele cu mici, cârnaţi şi alte din acestea. Eu însă mă voi bucura la intensitate maximă de concertul din această seară, iar în uichend am să mă ascund de bâlciul din oraş.

Diseară la 8, am întâlnire cu rock-ul şi cu ANTRACT la Casa Sindicatelor. LA MULŢI ANI, BĂIEŢI şi la cât mai multe albume scoase.

Niciun comentariu:

 
Counter Powered by  RedCounter